KROM-frukost 8 november

Från Karlskrona till världen - Sofia Persson, Mustasch

Att väcka intresse globalt!
Hur skapar en svensk byrå med huvudkontor i Karlskrona en viral spridare i Afrika? Samt följer upp det med ännu en framgångsrik kampanj tre år senare?

Sofia Persson, delägare och marknadsstrateg på reklambyrån Mustasch presenterar ett case på hur byrån tog sig an lanseringen av Volvo Construction Equipments ”value brand” SDLG i Afrika. En kampanj som nådde fram till 6,5 miljoner och till TV-soffan hos David Lettermans motsvarighet i Afrika. Samt hur varumärket sedan dess har stärkt sin position ytterligare.

Det blir en frukost med viktiga insikter om strategiskt varumärkesarbete, om att skapa engagemang på en hel kontinent (med många olika kulturer), speciellt för dig med ett B2B varumärke på global marknad.

Anmäl dig här:

Fakta

Datum: fredag 8 november
Tid
: Frukost 7.30-8.00 Föreläsning 8.00-9.00
Plats: PM & Vänner Hotel

Anmälan är bindande eftersom vi beställer frukost. Du kan avanmäla dig till info@krom.nu, men det måste ske senast 24 timmar innan. Om du uteblir utan avanmälan tar vi ut en avgift på 250 kr.

Vid specialkost kontakta: anmalan@krom.nu