KROM-frukost 10 maj

Liza Manestam - Med kunden i fokus

Kunden och kundresan är central i all Gina Tricots marknadsföring. Det syns allt större förändringar i köpbeteende hos de yngre generationerna i den snabbföränderliga värld där digitalt möter fysisk retail.

Liza Manestam, Marketing Director på Gina Tricot bjuder oss under dagens KROM-frukost även på de senaste marknadstrenderna och ger oss tips på hur man kan arbeta med nya sociala plattformar.

Anmäl dig här:

Fakta

Datum: fredag 10 maj
Tid
: Frukost 7.30-8.00 Föreläsning 8.00-9.00
Plats: PM & Vänner Hotell

Anmälan är bindande eftersom vi beställer frukost. Du kan avanmäla dig till info@krom.nu, men det måste ske senast 24 timmar innan. Om du uteblir utan avanmälan tar vi ut en avgift på 250 kr.

Vid specialkost kontakta: anmalan@krom.nu