Årets marknadsförare 2016

Svenssons i Lammhult

Med nytt koncept och klar strategi i en traditionell bransch har Årets marknadsförare 2016 vunnit ny mark. Vinnarna har gjort kommunikation med bevisad effekt till lägre kostnad. Det gillar en smålänning! Traditionen är lång och årets vinnare är ingen lammunge. Med sina 119 år i branschen har företaget hunnitm ed att ta en rad kamper och blivit en del av mångas vardag, Kronobergs Marknadsförening vill premiera det som sticker ut. Och det här är ingen vanlig Svensson!

Liselotte Korner och Johan Swedenborg var på plats och fick ta emot priset på årets Häppening.

"Vi är jätte stolta och glada. Att bli sedda och uppmärksammade på det här sättet fyller oss med energi och sporrar oss att fortsätta utvecklas" säger Johan Swedenborg.

Finalisterna till priset Årets Marknadsförare 2016
Kafé de Luxe | Miki Leksaker | Svenssons i Lammhult

Juryn
I juryn för Årets Marknadsförare 2016 ingår följande personer: Fredrika H Ehrner (ordförande KROM och projektledare på GoBrave), Henrik Nilsson (Kalmar kommun och tidigare Krom-ordförande), Johan Claesson (Fortnox - Årets marknadsförare 2015), Viktor Magnusson (Linnéuniversitetet) och Anders Arbin (ordförande Marknadsföreningen i Kalmar).