KROM-frukost 27 april

Så höjer du värdet på ditt varumärke med ett starkt varumärkesskydd

Ett företags varumärke är många gånger dess viktigaste tillgång och ofta investeras stora resurser i detta. En genomtänkt och tydlig strategi kring hur man bäst skyddar varumärket är därför av stor vikt. Studier visar att de företag som utnyttjar varumärket som strategisk resurs nästan är dubbelt så lönsamma.

Föreläsare är Johan Qvarfordt och Marie Widmark, Portsgroup som under 20 år i branschen sett alltför många företag investera tid och pengar i att bygga ett starkt varumärke, samtidigt som man missat det proaktiva arbete som krävs för att skapa ett heltäckande varumärkesskydd, både juridiskt och digitalt. Under denna föreläsning belyser de vikten av en noga genomtänkt varumärkesstrategi och hur man med relativt enkla medel säkerställer att de investeringar och hårda marknadsföringsarbete som utförs inte är förgäves, utan istället blir den investering det är menat att vara.

Anmäl dig här:

Fakta

Datum: fredag 27 april
Tid: Frukost 7.30-8.00 Föreläsning 8.00-9.00
Plats: PM & Vänner

Anmälan är bindande eftersom vi beställer frukost. Du kan avanmäla dig till info@krom.nu, men det måste ske senast 24 timmar innan. Om du uteblir utan avanmälan tar vi ut en avgift på 250 kr.

Vid specialkost kontakta: info@krom.nu